Ontdek ons dynamische callcenter in de cloud, waar mogelijkheden eindeloos zijn. Onze geavanceerde automatische oproepverdeling garandeert dat elke beller snel wordt doorgeschakeld naar de juiste gesprekspartner, zonder verloren oproepen of onnodige wachttijden. De telefoonagenten hebben real-time inzicht in de wachtrij, waardoor ze efficiënt kunnen reageren op de behoeften van de klant. Deze cruciale informatie kan ook op grote schermen weergegeven worden, zodat iedereen de situatie nauwlettend kan volgen.

Met een dynamische toewijzing van oproepen en aanpassing van wachtrijen op basis van “skills”, is onze oplossing perfect voor klantendiensten, dienst na verkoop, reserveringen, algemene verkoop en zelfs specifieke taken zoals marketingcampagnes. Elke groep heeft een eigen oproepnummer en wordt beheerd door een supervisor, die de flexibiliteit heeft om de groepen aan te passen aan de actuele omstandigheden, bv. meerdere agenten inschakelen bij een verhoogd aantal inkomende oproepen of agenten na hun pauze terug actief zetten.

Onze statistiekfunctie biedt gedetailleerde inzichten in inkomende oproepen op basis van dagen, weken, maanden of jaren. Hiermee kan je je personeel doelgericht plannen en de effectiviteit van specifieke acties evalueren. En het beste van alles? Onze oplossing is perfect geschikt voor agenten die van thuis uit werken of onderweg zijn, waardoor flexibel werken nog nooit zo eenvoudig was.